//Amira Syuhada

Assalamualaikum!
Hey ! Good days to you!


Assalamualaikum Syukran sudi bergolek ke sini ^_^ .Saya Amira Syuhada a caliph of Allah . n_n

Status : KEEP CALM AND SAY THANK YOU ALLAH






Followers

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Amira Syu

Bagai bebuih di lautan............
Termenung sendiri.
Aku menatap di luar tingkap
Kelihatan awan mendung berarak diselang seli dengan angin bertiupan
Seperti yang berada dalam hati aku sekarang.

Sebak.
Aku rasa sebak dan haru.
Pelbagai perkara yang difikir ku sekarang

Dosa
Umat Islam
Sedih 

Ya Allah, kulihat umat Islam seperti semakin lemas ditelan ombak
Ya Allah, terlalu banyak dosaku
Ya Allah, sinarilah semula Islam di muka bumi ini
Agar ISLAM dipandang tinggi oleh mata dunia
Ya Allah, aku sebak
aku sedih..



Selamat tinggal para mujahideen
Para IKHWANUL MUSLIMIN
engkau sudah tenang di sana..
syahid di sana :')

Sedangkan aku...... ?


Masih merangkak di sini