//Amira Syuhada

Assalamualaikum!
Hey ! Good days to you!


Assalamualaikum Syukran sudi bergolek ke sini ^_^ .Saya Amira Syuhada a caliph of Allah . n_n

Status : KEEP CALM AND SAY THANK YOU ALLAH






Followers

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Amira Syu

Kawan Saya Sorang Ni Comel :)
Assalamualaikum ^^
kwn sorang yg comel? siapa tuuuuu ~ ^^
jeng3 :>
adala kawan saya tuuuuuuuuuuuuuuu :)
dia ni baik, dia ni cool ><

dia selalu pimpin saya ke arah agama :)
sbb dia sendiri pun orang yg beragama :)
kalau nak tau,
hati dia ni lembut.
mksud sy, pemikiran dia terbukaa :)

dia amik periksa besar tahun nii :O
sy doakan awak straight A
amin amin amiiinnn n_n

dia ni suka baca quran,
suka qiamulai,
bagi saya dia memang bagus lah !

ha saya suke suara dia 
lagi2 wktu dia baca doa.
mnyentuh kalbu :) eceh !
ha dia pernah ckp yg dia suka dduk sorang2.
dia tak suka sgt gaul dgn kwn sosial.

dia suka makan durian ;)
dia penah ckp wlaupun dia banyak makan en,
dia tetap kuruss :D uyoo.
saya pun nak cmtu jugakk~


apa yang pastila kan,
dia nih mmg baik.
bertuah saya dpat kenal diaa :>
eh sy harapp kita jadik kwn baik smpai bilabila :')
tau tauuuuuuuu. janji eh? 
insyaAllah ~ amin ^^