//Amira Syuhada

Assalamualaikum!
Hey ! Good days to you!


Assalamualaikum Syukran sudi bergolek ke sini ^_^ .Saya Amira Syuhada a caliph of Allah . n_n

Status : KEEP CALM AND SAY THANK YOU ALLAH






Followers

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Amira Syu

PMR sedang menghampiri saya!
assalamualaikum dan salam lima belas malaysia
tahun depan punya depan saya kan kena amik P.M.R
oh tidak.
rasa mcm masaaa cepat sangat berlari O.O

saya harap sangat wktu result pmr nnt saya jd mcm ni :

dan bukan macam ni :


dan saya betul betul nakkan slip pmr saya cenggini  nnt :

Bahasa Melayu - A
Bahasa Inggeris - A
Matematik - A
Science - A
    Sejarah - A
Kemahiran Hidup - A
Pendidikan Agama Islam - A
Geografi - A
Bahasa Arab - A

aminn ya rabbala' laminn ^_^
amin aminn. insyaAllah.
prepare dr skrg ^^